Views: 8,910,226 Home | Forums | Uploader | Wiki | Object databases | IRC
Rules/FAQ | Memberlist | Calendar | Stats | Online users | Last posts | Search
11-20-18 10:24 AM
Guest:

0 users reading Kuribo64 Mosts 2018 | 1 bot

Main - Glass trash - Kuribo64 Mosts 2018 Thread closed

Pages: 1 2
Thierry
Posted on 08-15-18 12:00 AM Link | #95499
Posted by StapleButter
part of me ponders whether it's worth it given the participation

hey, I didn't vote you for laziest!

seriously though, I guess it's worth checking how mosts turn out when there's few votes. if activity doesn't spring forth by next year we can decide by then if we need to do Mosts at all.
[17:45:16] IceFairyAmy: i don't want a girlfriend tbh, it'd be a waste of time

Jamie
Posted on 08-15-18 06:57 AM Link | #95502
If SB votes perhaps leave it open until 29/8, perhaps them voting will help...

LeftyGreenMario
Posted on 08-15-18 03:44 PM (rev. 2 of 08-15-18 03:44 PM) Link | #95509
Posted by salty
considering we haven't even reached the 2nd page, definitely

although i was still in the votes so hell yeah

but Mosts 2015 didn't reach 2nd page either. It still feels more than this year, though.

Jamie
Posted on 08-17-18 09:22 AM (rev. 2 of 08-17-18 09:22 AM) Link | #95551
a lot of people here are in their mid-to-late teens, don't forget. the hardest of school years will be or have coming up.

LeftyGreenMario
Posted on 08-17-18 01:35 PM Link | #95559
and there's uni :P

Gimzie
Posted on 08-23-18 01:43 AM Link | #95665
Discord certainly doesn't help either.

____________________

Jamie
Posted on 08-23-18 04:54 AM Link | #95669
Posted by Gimzie
Discord certainly doesn't help either.

Indeed discord kills forums lol

Skek
Posted on 08-25-18 04:53 PM Link | #95713
* Most friendly JasonTGF
I love you Jason

____________________
My shit Youtube: Link
My discord: Link

NightYoshi370
Posted on 09-05-18 09:57 PM Link | #95803
Hey Staple. It's been almost a month. Will you still count these votes or will you ignore it?

StapleButter
Posted on 09-07-18 06:37 AM (rev. 2 of 09-07-18 06:38 AM) Link | #95809
I want to get my votes in before closing it, but at this point I don't know if I'll ever cast votes, because blfdjgklsdfks


anyway, we have what, 8 votes. good enough?

____________________
NSMBHD - Kafuka - Jul

communism

LeftyGreenMario
Posted on 09-08-18 04:20 PM Link | #95822
8 VOTES IS GOOD ENOUGH

Thierry
Posted on 09-08-18 05:43 PM Link | #95824
STAPLE GET OFF YOUR LAZY BUTT WE WANT MOSTS


are we done shouting yet? no? yay
[17:45:16] IceFairyAmy: i don't want a girlfriend tbh, it'd be a waste of time

StapleButter
Posted on 09-08-18 05:49 PM Link | #95825
well I guess there ain't gonna be votes from the overlord


regardless, the votes have been fed into the mostinator, and apologies for being late. your overlord is dealing with real life issues and mild depression so things may be shito, but there's a hope for a way out.

____________________
NSMBHD - Kafuka - Jul

communism

Thierry
Posted on 09-08-18 08:12 PM Link | #95828
being serious for a second, yeah.
better sort your real life issues before to deal with web stuff. we're cool with that.

thanks for filing the mosts!
[17:45:16] IceFairyAmy: i don't want a girlfriend tbh, it'd be a waste of time

StapleButter
Posted on 09-09-18 07:57 AM Link | #95835
heh, maybe we can redo the Mosts at a better time, too :P

____________________
NSMBHD - Kafuka - Jul

communism

fiver
Posted on 11-04-18 05:50 PM Link | #96321
* Most missed Jamie
* Best copycat Jamie
* Clumsiest Jamie
* Most farty Jamie
* Most likely to get hit by a parked car Jamie
* Most likely to set places on fire Jamie
* Best lover Jamie

* Best regular user Jamie
* Best banned user Jamie

* Best username Jamie

* Most likely to start a ton of projects and never finish them Jamie

* Most likely to appear at random Jamie
* Most likely to show up once then disappear forever Jamie

* Most likely to go from banned to overlord Jamie
* Most likely to fall in love over the internet Jamie

-fiverpost™
[image]

StapleButter
Posted on 11-04-18 06:07 PM Link | #96323
... did you really have to bump this thread to post a joke vote?

____________________
NSMBHD - Kafuka - Jul

communism
Pages: 1 2

Main - Glass trash - Kuribo64 Mosts 2018 Thread closed

Page rendered in 0.030 seconds. (2048KB of memory used)
MySQL - queries: 31, rows: 230/230, time: 0.017 seconds.
[powered by Acmlm] Acmlmboard 2.064 (2018-07-20)
© 2005-2008 Acmlm, Xkeeper, blackhole89 et al.