Kuribo64
Views: 8,526,657 Home | Forums | Uploader | Wiki | Object databases | IRC
Rules/FAQ | Memberlist | Calendar | Stats | Online users | Last posts | Search
06-17-18 09:51 PM
Guest:

0 users reading i love health class | 1 bot

Main - General Chat - i love health class New reply


RealHeroicGamer
Posted on 09-26-17 11:35 AM (rev. 2 of 09-29-17 12:54 PM) Link | #89538
just
look

[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]

EDIT: hey look more sheight
[image]
the test is wrong. thicc is always the answer.

____________________
[image] did you just say that skek is gonna finish his pokemon kuribo hack? [image] [image]
[image]

shibboleet
Posted on 09-26-17 11:36 AM Link | #89539
"gaming"

____________________
a

StapleButter
Posted on 09-26-17 11:37 AM Link | #89540
>implying that I am socially successful


depends on what they mean by that

____________________
NSMBHD - Kafuka - Jul

what do you use to measure bolts? a boltmeter

RealHeroicGamer
Posted on 09-26-17 11:38 AM Link | #89541
Posted by shibboleet
"gaming"

didn't i post this in general? i thought i did, weird...

____________________
[image] did you just say that skek is gonna finish his pokemon kuribo hack? [image] [image]
[image]

salty
Posted on 09-26-17 12:26 PM (rev. 2 of 09-26-17 12:33 PM) Link | #89542
holy crap i was mentioned in an assignment

i am the best

also i am most certainly not socially successful, i have trouble talking to people, and even some people on the internet

____________________
"This signature has been officially changed by Nintendo. Please visit our site for unique deals, games, and more! Please check StapleButter's recent announcement for more info on why this signature has been changed."

Swingball
Posted on 09-26-17 02:45 PM Link | #89543
I don't speak much with people around me. Including some of my own family.

StapleButter
Posted on 09-26-17 03:16 PM Link | #89546
Posted by RealHeroicGamer
didn't i post this in general? i thought i did, weird...

well there, it's movez0red now

____________________
NSMBHD - Kafuka - Jul

what do you use to measure bolts? a boltmeter

RealHeroicGamer
Posted on 09-26-17 04:03 PM Link | #89547
Posted by StapleButter
well there, it's movez0red now

Posted by StapleButter
movez0red

gotcha

____________________
[image] did you just say that skek is gonna finish his pokemon kuribo hack? [image] [image]
[image]

LeftyGreenMario
Posted on 09-26-17 04:25 PM Link | #89549
Posted by salty
holy crap i was mentioned in an assignment

i am the best

also i am most certainly not socially successful, i have trouble talking to people, and even some people on the internet

you're also a Luigi fan

and tfw when my name isn't mentioned even though I won "best regular user" and "friendliest user" in the Annual Mosts ever since I signed up smh. Guess you can choose only a select amount of nerds you know in nerd forum.

salty
Posted on 09-26-17 04:46 PM (rev. 2 of 09-26-17 04:59 PM) Link | #89553
you weren't mentioned because you think mario is better than luigi, it's obvious ;)

it seems he mostly mentioned the users in the unofficial kuribo64 discord actually, so uh

____________________
"This signature has been officially changed by Nintendo. Please visit our site for unique deals, games, and more! Please check StapleButter's recent announcement for more info on why this signature has been changed."

Skek
Posted on 09-26-17 04:54 PM Link | #89555
It would be funny if your teacher or someone looks up the people that you typed and finds my Youtube channel. unSUBscriBE2mychaNNel

I guess i'm socially successful, I can make friends kinda quickly.

____________________
My shit Youtube: Link
My discord: Link

RealHeroicGamer
Posted on 09-26-17 05:49 PM Link | #89558
sheight when did this be "popular"
Posted by LeftyGreenMario
and tfw when my name isn't mentioned even though I won "best regular user" and "friendliest user" in the Annual Mosts ever since I signed up smh. Guess you can choose only a select amount of nerds you know in nerd forum.

well
er
i mean i know you but
Posted by salty
it seems he mostly mentioned the users in the unofficial kuribo64 discord actually, so uh

yeah, basically... well, being in that discord definately makes me know you more, so...
join it (not advertising for skek)
Posted by Skek
It would be funny if your teacher or someone looks up the people that you typed and finds my Youtube channel. unSUBscriBE2mychaNNel

AHAHAH YOU MAKE IT SOUND LIKE YOURE POPULAR XXDDD
IM DYINGGGG
Posted by Skek
I guess i'm socially successful, I can make friends kinda quickly.

"kinda" quickly
compared to me youre lightning

____________________
[image] did you just say that skek is gonna finish his pokemon kuribo hack? [image] [image]
[image]

MarioBurger71
Posted on 09-26-17 09:28 PM Link | #89581

Lol. I love my comment on the video.
Posted by MarioBurger71
Maria you ignorant fuck.


____________________

Newer is the best

My Derpboard | My YouTube | Contact the Derp | Derpmod |
[image]
[image]
Layout thanks to the how to make a layout guide 'cause I'm lazy as fuck

FroggoTheDoggo
Posted on 12-24-17 04:46 AM Link | #92466
Everything in that first post is soooooooo... true!


____________________
This is my signature, what do I put here?

JasonTGF
Posted on 12-25-17 02:00 AM Link | #92492
Well I'm not socially successful... I mean you're not wrong.

____________________
profile picture by MarioBurger71 (I wish I had his art skills)


Main - General Chat - i love health class New reply

Page rendered in 0.038 seconds. (2048KB of memory used)
MySQL - queries: 26, rows: 217/217, time: 0.023 seconds.
[powered by Acmlm] Acmlmboard 2.064 (2017-11-20)
© 2005-2008 Acmlm, Xkeeper, blackhole89 et al.