Kuribo64
Views: 8,228,779 Home | Forums | Uploader | Wiki | Object databases | IRC
Rules/FAQ | Memberlist | Calendar | Stats | Online users | Last posts | Search
04-20-18 06:31 AM
Guest:

0 users taking it easy | 1 bot

Main - Relaxland - Kuribo Cafe - Rebooted! (Staple has visited so be popular today!) New reply

Pages: 1 2 3 4 5 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
RealHeroicGamer
Posted on 09-26-17 05:40 PM Link | #89557
Posted by salty
any of you want butter

ill take some

everyday someone reminds me how skinny i am

plus i dont think i tried the food here, i would love to try butter

____________________
[image] did you just say that skek is gonna finish his pokemon kuribo hack? [image] [image]
[image]

MarioBurger71
Posted on 10-08-17 12:56 AM Link | #90189

According to salty, the cafe burnt down. Everyone worship it in honor.

____________________

Newer is the best

My Derpboard | My YouTube | Contact the Derp | Derpmod |
[image]
[image]
Layout thanks to the how to make a layout guide 'cause I'm lazy as fuck

RealHeroicGamer
Posted on 10-08-17 12:57 AM Link | #90190
Posted by MarioBurger71
According to salty, the cafe burnt down. Everyone worship it in honor.

actually i contributed to the fire

i never got my butter

____________________
[image] did you just say that skek is gonna finish his pokemon kuribo hack? [image] [image]
[image]

Swingball
Posted on 10-08-17 12:58 AM Link | #90191
And it’s killing Staple! >:E

MarioBurger71
Posted on 10-08-17 12:59 AM Link | #90192

I may or may not have contributed...
I didn't get the thing I never asked for.

____________________

Newer is the best

My Derpboard | My YouTube | Contact the Derp | Derpmod |
[image]
[image]
Layout thanks to the how to make a layout guide 'cause I'm lazy as fuck

salty
Posted on 10-08-17 01:27 AM Link | #90195
dammit guys i was gonna burn it down will you get out of here

____________________
switch fc: 5339-1748-2492
you should totally tell me if you add me, it would be kinda rad

MarioBurger71
Posted on 10-08-17 01:32 AM Link | #90196

Shit, I failed you, my lord. I will rebuild the cafe so you can burn it down.

____________________

Newer is the best

My Derpboard | My YouTube | Contact the Derp | Derpmod |
[image]
[image]
Layout thanks to the how to make a layout guide 'cause I'm lazy as fuck

Swingball
Posted on 10-08-17 11:39 AM Link | #90204
Why don’t we just kick the ashes around.

MarioBurger71
Posted on 10-08-17 12:29 PM Link | #90205

That would be fun. Lord salty, do you approve? The cafe keeps burning down every time I touch it, so I think its a good alternative.

____________________

Newer is the best

My Derpboard | My YouTube | Contact the Derp | Derpmod |
[image]
[image]
Layout thanks to the how to make a layout guide 'cause I'm lazy as fuck

salty
Posted on 10-08-17 02:08 PM Link | #90207
sorry i ate the ashes

____________________
switch fc: 5339-1748-2492
you should totally tell me if you add me, it would be kinda rad

MarioBurger71
Posted on 10-08-17 02:50 PM Link | #90208

Well, hopefully they were good. Anything else we can do lord salty?

____________________

Newer is the best

My Derpboard | My YouTube | Contact the Derp | Derpmod |
[image]
[image]
Layout thanks to the how to make a layout guide 'cause I'm lazy as fuck

Swingball
Posted on 10-08-17 03:30 PM Link | #90210
Maybe build the restaurant again.

salty
Posted on 10-08-17 04:15 PM Link | #90211
if you wanna rebuild it you can but i'm not helping or giving any money

i'm playing cuphead so i have more important business to attend to

____________________
switch fc: 5339-1748-2492
you should totally tell me if you add me, it would be kinda rad

Swingball
Posted on 10-08-17 04:35 PM Link | #90212
Why not? It’s your restaurant.

MarioBurger71
Posted on 10-08-17 04:43 PM Link | #90213

Because cuphead is more important you fool.

____________________

Newer is the best

My Derpboard | My YouTube | Contact the Derp | Derpmod |
[image]
[image]
Layout thanks to the how to make a layout guide 'cause I'm lazy as fuck

salty
Posted on 10-08-17 04:51 PM Link | #90214
Posted by Swingball
Why not? It’s your restaurant.

bruh i wanna play cuphead i have no time to fix a fictional cafe

____________________
switch fc: 5339-1748-2492
you should totally tell me if you add me, it would be kinda rad

Swingball
(post deleted) #90215

iyenal
Posted on 10-09-17 12:56 PM Link | #90225
I have StapleGlue if you want to rebuild the coffee.
100% Staple.

____________________
[image][image]

Swingball
Posted on 10-12-17 08:33 PM Link | #90366
I’d like 1 StapleCoffee please. How much will it be?

MarioBurger71
Posted on 10-12-17 11:26 PM Link | #90393

I'd like to steal Swingball's coffee by killing him, how much money for a weapon?

____________________

Newer is the best

My Derpboard | My YouTube | Contact the Derp | Derpmod |
[image]
[image]
Layout thanks to the how to make a layout guide 'cause I'm lazy as fuck
Pages: 1 2 3 4 5 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Main - Relaxland - Kuribo Cafe - Rebooted! (Staple has visited so be popular today!) New reply

Page rendered in 0.042 seconds. (2048KB of memory used)
MySQL - queries: 28, rows: 231/231, time: 0.025 seconds.
[powered by Acmlm] Acmlmboard 2.064 (2017-11-20)
© 2005-2008 Acmlm, Xkeeper, blackhole89 et al.